Klanten login sluiten Wachtwoord vergeten?
Snel bestellen sluiten
  1. Alle producten

  2. IJs variaties

  3. Gebak en broodjes

  4. Snacks

  5. Vlees en gevogelte

  6. Vis

  7. Aardappel variaties

  8. Groente

  9. Soep

  10. Kant- en klaar

  11. Natuurvlees

Meest gestelde vragen

  1. Wat is IJspaleis en wat kan ik bestellen?

    IJspaleis bezorgt in heel Nederland diepvriesproducten aan huis. U kunt kiezen uit meer dan 250 verschillende producten. Van heerlijk romige ijsjes tot een frisse aardbeientaart. En van een lekkere snack, een sappig stukje vlees en vriesverse groenten tot complete maaltijden.

  2. Wie bestelt bij IJspaleis?

    Iedereen die op bepaalde tijdstippen thuis is, kan een bestelling bij IJspaleis doen. Er is geen enkele verplichting om regelmatig te bestellen, u bestelt alleen wanneer u dat zelf wilt.

    - Lekker makkelijk, geen gesjouw met de boodschappen;
    - Altijd voorraad in huis, van uitstekende kwaliteit;
    - Keuze uit het grootste diepvriesassortiment van Nederland.

  3. Zijn er kosten verbonden aan bestellen bij IJspaleis?

    Nee, al uw boodschappen worden gratis bij u thuis bezorgd.

  4. Wanneer wordt de bestelling bezorgd?

    Wanneer de bestelling wordt bezorgd is afhankelijk van de route van onze IJspaleisverkopers. Eens in de drie weken komen onze IJspaleisverkopers op een vast tijdstip bij u aan deur, zonder enige verplichting. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

  5. Wat gebeurt er als ik onverwachts niet thuis ben wanneer de boodschappen worden afgeleverd?

    Indien u niet thuis bent dan nemen wij uw bestelling weer mee terug. De IJspaleis verkoper laat een kaartje achter in uw brievenbus met daarop een nieuwe bezorgdatum. Mocht u van te voren weten dat u niet thuis bent, dan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice.

  6. Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    U kunt uw bestelling altijd nog wijzigen. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.

  7. Hoe kan ik betalen?

    Als wij uw bestelling bij u afleveren kunt u op twee manieren afrekenen:

    - Contant;
    - Pinnen

  8. Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

    U kunt contact opnemen met onze klantenservice, zij helpen u graag om het probleem op te lossen.

  9. Hoe lang zijn de producten houdbaar?

    Diepvriesproducten zijn een aantal maanden houdbaar, zonder dat dit nadelige invloed heeft op de kwaliteit van het product.

  10. Waar bezorgt IJspaleis?

    IJspaleis bezorgt diepvries producten in heel Nederland. Wij komen dus ook bij u in de buurt.

  11. Hoe kan ik bestellen?
    1. Klik op het winkelmandje om een product in het winkelmandje te plaatsen.
    2. Ga met de muis naar Mijn winkelmandje tonen, hier ziet u een overzicht van de bestelde producten.
    3. Als u klaar bent met winkelen klikt u op Winkelmandje bestellen.
    4. Hier kunt u eventueel nog de aantallen veranderen of eventueel een product verwijderen.
    5. Klik op Bestellen.
    6. Als u eerder via de website besteld heeft kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.
    7. Bestelt u voor het eerst via de website dan dient u uw adresgegevens in te vullen.
    8. In het veld Opmerkingen kunt u eventueel een opmerking plaatsen.
    9. Klik op Bestelling afronden.
    10. Uw bestelling is verzonden. U ontvangt via de e-mail een bevestiging met de leverdatum. U kunt de bestelling bij afleveren contant of met uw pinpas afrekenen.
  12. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
    Om uw gegevens te wijzigen, dient u eerst in te loggen.
    Vervolgens kunt u op Persoonsgegevens klikken, uw persoonlijke gegevens worden dan weergegeven.
    U kunt hier uw gegevens wijzigen. Indien u uw e-mailadres wijzigt, dan is dat meteen uw nieuwe inlognaam.